heeemma.

Eller ja, har vart hemma några timmar nu faktiskt. Men visat
allt jag köpt osv för mamma, pappa och brorsan. Samt ätit mat
och suttit i min brors rum med honom och Lena.

Hade en superbra dag i gbg med Lena, och jag hittade allt jag sökte.
& lite till som vanligt.. hehe. Dock började jag må superdåligt vid 12
tiden. Kändes som jag skulle svimma när som helst så vi gick ut för
att ta luft.

Sen började jag må hur illa som helst. Fick sjukt ont i huvudet, de
kändes som om någon stod och tryckte ihop huvudet på mig. Att den
hade en hand på varje sida av huvudet och bara pressade allt vad den
hade innåt.

Det svartnade för ögonen och jag såg bara bilder. Svårt att förklara men
jag såg inte som vanligt. Utan jag såg allt i en fryst bild om ni förstår?
Jättehemskt! Satte mig vid en snöhög precis utanför nordstan och typ
kräktes. Så jäkla pinsamt!

Tur att det var i gbg och att det är så otroligt mycket folk där så att jag
förhoppningsvis aldrig kommer se någon av dom som gick förbi igen.
Lena gick och köpte cola och gav mig ipren så efter ett tag blev jag bättre.

Det var seriöst något av de hemskaste jag vart med om. Så hemskt att
må så dåligt och vara så långt hem ifrån! Efter allt blev det lite mat på mitt
favoritställe i gbg. Nämligen pasta prego och då blev jag piggare. Sen tröst-
shoppade jag en hel del för jag tyckte så synd om mig själv, haha.

Mamma tror det var ett ''migrän-anfall''. Mormor hade tydligen migrän när
hon levde, och ''lucky me'' så är det ärfligt. När hon hade de svimmade hon,
spydde och var helt borta. Precis som jag idag! Jag har bara svaga minnen
av allt som hände ute vid snöhögen där vid nordstan idag.

Så jäkla läskigt! Så ja, nu har jag tydligen fått migrän också. Men ni vet hur
det är. Sjukdomar är som pokémon kort, man är inte cool förrän man har alla ;)
Blir nog åka till sjukhuset och titta upp de. Vet dock inte när jag ska ha tid till de?

Imorgon och onsdag är de träning, torsdag är de jobb och en fredag eller helg vill
man väl knappast åka till sjukhuset? Fast iof, det vill man väl aldrig. Aja, vi får se
hur det blir! Mamma vill iaf att vi ska till sjukhuset eftersom jag bara mår värre och
värre för varje dag.

Magkatarr+ migrän nu alltså, dee e najs!
Hoppas ni haft en superbra dag iaf! =)

ska gå och fota mina köp nu, så lägger upp de snart


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra? :)

2010-01-18 @ 21:34:33
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Josse

hehe,okej =)

2010-01-18 @ 21:35:51
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Rebecka L G

Sv: trodde du var yngre. (x

2010-01-18 @ 21:42:23
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Josse

okey ;D

2010-01-18 @ 21:50:30
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

kul med shopping :D

2010-01-18 @ 21:51:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0