jag älskar min bror!

Min bror blir alltid så himla gullig mot mig när jag inte
mår bra. Han hade köpt lite nya saker till sitt rum idag
som han stolt visade upp för mig.

Fick till och med en puss i håret när jag stod och tittade.
Har precis duschat och håller på och fixar mig inför träningen.
Så ropar han nere ifrån köket.

Han: Amelie, vill du ha lite makaroner och hamburgare?
Jag: Nej tack, jag är inte hungrig.
Han: Jo, men jag gör till dig, mig och Lena.
Jag: Neeh..
Han: Men du måste äta innan träning. En hamburgare iaf?
Jag: Okej då, lite..
Han: Bra, ropar när de är klart!

Min bror brukar inte bry sig om mig speciellt mycket. Så det
betyder så himla mycket för mig när han väl bryr sig. Även
om det bara är om något litet.

När jag mår dåligt och han är så himla gullig mot mig. Då är de
nästan så att jag inte vill bli frisk igen. För jag blir så glad när
han visar att han bryr sig. Önskar han kunde vara sån oftare!

Fast då kanske jag inte skulle uppskatta det lika mycket som nu.
Jag menar, om jag var van vid det. Då skulle det inte bli samma
sak som nu ju..?

älskar dig storebror <3

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; yes =).

2010-01-19 @ 17:47:14
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0