liten lista.

Nu är jag klar med rummet. Hittade en liten lista jag
tänkte att jag kunde svara på. Sen ska jag gå och ta
på mig sockar och så blir de promenad.

Skriver innan jag går ut! =)

Höger- eller vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu? Glaaad!
Kläder just nu? Dansmjukisarna och ett linne.
Musik just nu? Shontelle- T-shirt.
Sommarplaner? Bara njuuuta av sommaren, bada & sola. Åka till Öland som
varje sommar. Jobba och förhoppningsvis åka på språkresa till malta.
Hur många kuddar sover du med? 1, kan inte sova med fler.
Spelar du nåt instrument? Haha, nej inte min stil de där.
Morgon- eller nattmänniska? Helt klart nattmänniska.
Vem är viktigast för dig? Mamma.
Bio eller promenad? Både och.
Är du kittlig? Om jag är.
Snarkar du? Nej, gnisslar bara tänder. Dock är det nog minst lika
jobbigt att lyssna på, som att lyssna på någon som snarkar.
Stjärntecken? Jungfru, är född 3 september.
Äckligaste insekten/djuret? SPINDLAR, EUUW.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla, om de räknas som en superkraft?
Vad vill du jobba som? Frisör verkar roligt.
Stökigt eller välstädat? Välstädat såklart.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej! Jag är höjdrädd.
Gillar du att sjunga? Yes.
Anser du att du är stark? Stark som person, jaaa. Stark med mycket muskler, hell no.
Vad gör du om du får hicka? Får bryt.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren.

/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0