lundiish is here.

Sitter nere i köket med min bror och lundish. Min andra
brorsa ;) Haha, nej men det är min brors kompis. Kommer
inte ihåg varför, men när vi var mindre sa vi iaf att alla tre
va syskon.

Så ja, han är min extra brorsa. Jag sitter iaf och fyller i massa
papper och tittar runt massa på nätet. Då bad daniel mig söka
på microphone på youtube.

För han ville visa ett klipp där. & åh fy f*n, jag mår dåligt, haha!

Ja, nu kommer iaf inte jag vilja stå nära en mikrofon igen..


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Freddie

det kan jag inte uttala mig om :). om det var det som gjorde en bra målvakt hade du kunnat få stå :)



men han var jäkligt bra här i borås och verkar vara bra hos er också när han får stå.

2010-01-29 @ 13:10:04
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: C & E live

gud det var the voice som visade den idag på tv vi höll på att spy! hämskt!

sv: ok då vet i att du är brunett!

2010-01-29 @ 13:28:15
URL: http://celive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0