maaaagkatarr.

Okej, nu kommer en liten förklaring om varför jag inte bloggat
sen i fredags. Det beror absolut inte på något bråk med någon
eller att mitt liv är skit. Mitt liv är pretty damn good.

Utan de beror på att efter inlägget i fredagskväll drog jag hem till
Thilda. Kom hem 2 och somnade nästan direkt. På lördagen vaknade
jag sent, hann bara duscha osv sen var de dags att va barnvakt.

Lilla jess som jag var barnvakt åt tappade min mobil i golvet. Så
den slutade att fungera. Fick igång den först nu igen. Så jag har alltså
vart utan mobil sen i lördags. Iaf, jag har klagat rätt mycket på magont
de senaste också.

& i lördagskväll fick jag helt otroligt ont. Kunde inte sova på hela natten
och hela dagen igår spenderades i sängen. Låg och bara hoppades på
att få dö typ. Haha, nej men sjukt ont hade jag och det är så hemskt att
ha magont tycker jag! Det är iaf magkatarr, blir så när man inte äter
regelbundet och bara stressar runt hela tiden.

Har fått tabletter för detta nu, eller kapslar är det. Jag har supersvårt
för att svälja tabletter/kapslar så det är grymt jobbigt. Ska ta en om
dagen i 2 veckor. Efter dessa två veckor mår jag förhoppningsvis bättre.

Är väldigt grinig/ledsen pga att det gör så otroligt ont i magen. Känns
som om någon sticker flera knivar i magen på mig eller något. Men jag
försöker hålla humöret uppe. & jag ska försöka blogga som vanligt nu
igen! =)

Nu har ni iaf fått svar på varför bloggen inte blivit uppdaterad på ett tag.
Hoppas ni förstår. Har alltid tyckt att folk som klagat över magkatarr vart
klena. Men då viste jag inte hur otroligt ont de gör! Det är som att ha sin
värsta mensvärk under en allt för lång period typ. HEMSKT.

Hoppas allt är bra med er iaf. & tack för alla fina
kommentarer jag fått under tiden jag vart borta! ♥

1 om dagen i 2 veckor, låt tiden gå foooort



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: fanny

Sådana tabletter måste jag äta 2 om dagen jämt pga att mina värkmediciner ger mig magkatarr kommer få leva med det hela livet :/ var glad att det förhoppningsvis bara är ett litet tag!

2010-01-11 @ 17:19:50
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0