min fredagskväll.

Ja, bättre sent än aldrig. Var som sagt hos Thilda i fredags
och hade en myskväll. Det var hon, jag, Jimmie och Anton.
Vi såg på skräckfilmen paranormal activity.

Den hade tydigen blivit utsedd till årets skräckfilm och grejer.
Verklighetsbaserad var den tydligen också. Thilda och jag skrek
som f*n precis i slutet. Annars satt vi mest och skrattade.

Tror inte på spöken och andar så jag tror absolut inte på att
filmen var sann. Men alla har rätt att tycka olika och jag vet
att en del verkligen tror på det. 

När den var slut satte vi istället på i taket lyser stjärnorna.
& gud vad bra den är! Såg den på bio förra året och jag älskade
den. & den var lika bra denna gång som när jag såg den på bio.

Om inte ännu bättre! Hade en riktigt bra kväll, hoppas på en
repris snart. Nog tjatat, nu bjuder jag på lite bilder från kvällen! =)

Jag faila totalt på dipen.. råkade hälla i hela burken som är 5
dl när man bara skulle ha 3 dl. Jag fick rycket, Thilda garva så
hon höll på att dö. Så.. nästa gång.. gör inte jag dipen! ;)


de handlar om att kunna bjuda på sig själv, aight?
moi & Jimmie

jag & Thilda, pusssss

thilda & jimmie, sööötnosar!

anton, smiley, jimmie.. haha, ja såg för sleeeten ut =D


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo, fina bilder :D!

2010-01-11 @ 18:47:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: varsågod :D!

2010-01-11 @ 18:50:40
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Josse

haha ;D

2010-01-11 @ 18:55:23
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0