morning.

Godmorgon på er! Jag har faktiskt vart vaken sen typ halv 11.
Min bror kom och väckte mig då. Eller snarare skrämde livet ur
mig. Han hade tydligen stått och sagt typ ''amelie, vakna, amelie''.

Men jag är inte speciellt lättväckt på morgonen. På natten vaknar
jag av minsta lilla, men inte på morgonen. Så han skulle klappa mig
på kinden för att väcka mig och då vaknade jag upp med världens
ryck.

Haha, jag blev livrädd! Visste inte ens att han var hemma, trodde
han var på jobbet. Han väckte mig nog för att han antagligen kände
sig lite ensam eftersom hans tjej går i skolan idag. Så då fick jag helt
enkelt ta och gå upp då.

Han och hans tjej har fått mig att bli medlem på king.com. Där kan
man spela massa spel gratis, utamana sina vänner och vinna massa
juveler och grejer. De flesta har säkert vart på den sidan och spelat.

Men jag hatar spel, för att jag är en sjukt dålig förlorare. Så vinner jag
inte blir jag bara skit sur. Men jag har iaf blivit medlem där nu och fått
ihop några få juveler (jag fattar knappt hur man får dom). Men iaf! ;)

Min bror skickade en utmaning till mig med ett spel jag aldrig spelat
förut. & jag failade såklart på de spelet totalt. Jag blev skit sur och bad
honom utmana mig i ett spel där jag hade två stjärnor. Men jag var så
sur över förlusten på andra spelet så jag kunde inte koncentera mig.

Failade alltså på de spelet också. Då bad jag honom utmana mig på ett
spel jag spelat några gånger men som de gått rätt dåligt på. Varför inte
förlora ännu mer när man ändå håller på liksom?

Fast tydligen var min bror ännu sämre. Så jag vann! =D Dock hade han
utmanat hans tjej också, så hon kan ju fortfarande vinna över mig. Men
jag vann iaf över min bror. Känns surt för honom och gött för mig! ;)

De e ja som heter ''Ameelyy'' då alltså. ''Ammi'' var
upptaget så kunde inte heta de, buhuu :(



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja :D.

2010-01-27 @ 12:31:57
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; händer idag då?

2010-01-27 @ 12:42:17
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0