morning.

Eller godmorgon kanske är lite fel nu? Jag är så otroligt seg
idag. Vaknade vid 12-1 någon gång och låg kvar och snacka
i tele. Sen blev det lite frukost och nu sitter jag här.

Ska hoppa in i duschen efter detta inlägg. Förlåt för att jag bara
försvann igår. Jag gick som sagt ut på promenad med lite folk igår
kväll. Sen fick jag med mig evelina a.k.a lillsyrran hem.

Så vi satt och flumma i cam, myste och bara prata om precis ALLT.
Har inte träffats på ett tag så OM det fanns mycket att berätta för
varannn. Fick höra en hel del gossip, och det är sånt som får oss
tjejer att överleva vintern. Haha, närå ;)

Nej, men det var hemskt mysigt att få spendera tid med henne igen.
Så hon kommer faktiskt hit idag igen. Det är som så att vi bor grannar
och har gjort sen hon va bebis. Har tagit hand om henne mycket när
hon var liten så hon känns som min lillasyster.

Vi har alltid kallat varann för systrar och de gör de flesta andra också.
Så för mig är evelina min extra syster! =) Nu ska jag hoppa in i duschen
och sedan fixa mig. Om jag inte tar all för lång tid på mig hinner jag kanske
med en promenad innan lil sis kommer.

Yeye, time will tell. Vi hörs om en stund igen =)

jag älskar dig otroligt mycket lillan <3




/ Ammi

Kommentarer
Postat av: sandra

tränar du ngt?

2010-01-13 @ 15:41:03
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0