morning.

ZzZzZzZzZzZz..!

Hade verkligen problem med att somna igår. Gjorde alldeles
för ont i magen. Tittade på johan falk - vapenbröder & låg och
smsade. Vid halv 1 ungefär tror jag att jag lyckades somna.

Så ringde alarmet 06.00 idag. Behöver jag ens säga att
jag känner mig som ett levande lik? Usch, sjukligt trött.
Somnade 5 igår morses och sov bara till 10 då. Så det va
för lite sömn den natten också.

Aja, nu är jag iaf uppe. Ska sminka mig osv, sen blir det
buss till stan. Sen vidare till falköping och sen tåg till gbg
där ifrån. Min brors tjej och jag börjar dansa imorgon så
vi ska shoppa danskläder osv!

Jag vill ha nya dansskor, så ska kika efter några snygga.
Helst vita! Aja, vi får väl se om jag hittar några. Nu måste
jag fixa mig så vi inte missar bussen.

Skriver innan vi åker! =)



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0