morning.

Sitter nere i köket och käkar frulle. Har tagit mina tre tabletter
och omg vad jag börjar bli grym på att svälja dom nu. Haha,
kanske inte så konstigt när jag tar så många?

Har iaf sovit jätteskönt i natt, dock vaknade jag lite för tidigt. &
det var pga magvärk som vanligt. Ska sova mellan 10-12 timmar
per natt pga alla mina sjukdomar och jag antar att jag somnade
lite för sent igår.

Så jag får alltså skylla mig själv ;) Aja, ska gå upp på rummet snart
och lägga mig i sängen och vila ett tag. Sen blir det dusch och fixa mig
lite inför träningen som börjar halv 5.

Bussen går dock vid tre här ifrån så får inte ligga i sängen och lata mig
allt för länge. Jag är sjukt seg på att fixa mig så jag måste nog gå in i
duschen redan vid 13 tiden. Måste ju hinna äta något innan jag drar me.

Ja, ja nu ska jag iaf äta upp frullen och sedan
ska jag upp till min varma, sköna säng.

Hörs om en stund! =)


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0