mysig dag!

Vart hemma sen 21 tiden, men har käkat osv. Även installerat min
nya leksak ;) Gjorde ett litet impulsköp inne på a6 idag på teknik-
magasinet. Men nöjd är jag iaf!

Har som sagt vart nere i jönköping idag. Åkte dit med mina päron
och Anton. Käkade först kinamat inne på a6 och sedan kikade vi i
lite affärer där också. Anton hittade en superfin kofta! =)

& jag gjorde som sagt mitt impulsköp inne på teknikmagasinet. Köpte
faktiskt inga kläder idag, helt otroligt. Efter en liten sväng inne på a6
blev det ikea. Jag ska som sagt göra om i mitt rum.

Ska ha en garderob med spegeldörrar på hela ena långsidan av rummet.
Love it! Tror det blir silver/grå och svart i hela rummet. Har inte riktigt
bestämt mig än. Ska åka och titta på tapeter osv så fort både mamma
och jag får tid.

Hittade en sjukligt skön skrivbordstol också. Skrivbord hittade jag inte
riktigt något passande. Men min pappa är så händig så han får nog ta
och fixa något som faller mig i smaken. Jag är kräsen och vill ha de på
mitt egna lilla sätt ;)

Har verkligen haft en supermysig dag. De blir det kanske repris på om
någon helg igen. För vi ska nämligen tillbaka för att köpa skrivbordstolen
jag hittade. Den var slut i lagret, så kunde inte få me oss någon sådan
hem idag. 

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! =)

& titta vad jag hittade inne på ica i falköping! Dricker bara cola
på fredagar och lördagar. Men idag fick de bli ett undantag. Trodde
dom slutat sälja coca cola vanilj. Men tydligen inte. Love it!


Dessa doftljus var det enda jag fick med hem från ikea


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0