new freeesh pics

Sådär, nu har jag lagt in massa nya bilder i min digitala
fotoram. Tog sin tid för jag satt i telefon samtidigt och
hjälpte en vän med lite problem.

Men nu är de klart iaf. Det är typ 10000 miljoner bilder
på mig och thilda med men ändå kom ingen av dom upp
när jag fota ;o yeye, du finns med iaf thilda! <3

Bjuder på ett litet smakprov av lite bilder som är med =D




                                 

Ska byta bilder i min vanliga ram ovanför sängen också. Men
det får göras en annan dag, för de är mer komplicerat! Sjukt
trööööött på dessa bilder, den högst upp vill jag inte ens ha me
på bloggen, haha.





/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Josse

haha ;D

2010-01-08 @ 15:49:04
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Thilda

vad bra att jag är med :)

hoppas jag får va med den andra tavlan med ;)

<3

2010-01-08 @ 16:06:07
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0