slutsåld, tur att jag redan har en!

Åååh, vilken tur att jag köpte min jetset klocka när jag var i 
gbg förra veckan. Den är nämligen slutsåld nu. Ångrar mig
inte ett dugg att jag köpte just den klockan!

Sjukt snygg klocka för ett gaaaalet pris. Jag menar, 598:-
för en bra klocka som samtidigt är snygg är ju INGENTING.
Det var min transparenta vita klocka med stenar och en likdan
fast lila som var slutsålda.

Annars fanns de andra kvar. Funderar på att köpa en blå eller
röd också. Alltid bra att ha fler än en av saker man gillar. Kan
dock inte bestämma mig för vilken som är snyggast av de två.

Båda är med stenar och kostar därför 598:-. De utan stenar kostar
498:-. Tycker det är värt 100:- extra för stenarna! För det är bra
mycket snyggare med stenar än utan.

Förstår att den är populär, för ooh så snygg den är! =D


 Vilken tycker ni? RÖD/BLÅ?
Båda 598:-


(klicka på dom för att se större bild)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Thilda

sv: ja klart jag gör:)

haha blå, fett coolt:D

fast röd kanske är mer dig?:)

2010-01-07 @ 23:17:11
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Thilda

sv: ah eller hur :o

den blåa e sjukt snygg oh den röda med!

2010-01-07 @ 23:27:19
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0