so happy I could die.

Seriöst, jag kan inte vara seriös med denna bloggen som jag var
med min första blogg. Så sjukt dålig uppdatering så det är ju nästan
pinsamt, haha.

Men ja, ni får väl vänja er vid det. De blir inte 8-10 inlägg dagligen som
på förra bloggen. Ni får istället vara glada om ni ens får ett ;) Har iaf bara
vart en chilldag in falkööööpingooo. Sen på kvällen haft en mysig kväll
me familjen och brorsans tjej. Älskar att ha hela familjen samlad runt mig.

Sett på film och pratat. Vi såg på ''varg'' och fy vilken skit film. Fattade
inte riktigt vad den gick ut på om jag ska vara ärlig. Jag är en sån där
person som hela tiden tycker att det måste finnas någon poäng med allt.

& jag såg ingen poäng i denna filmen. Men de kanske fanns någon. Bara
de att jag var för trött för att se vad de var. Jag är verkligen supertrött, så
jag funderar på att gå och sova snart.

Ja, vi får väl se hur det blir me de. Ska iaf va lite social
på msn en stund nu. & fortsätta vara social på sms också. 
Hörs kanske senare! =)

coooooola och dooooodis (godis för er som inte fatta) <3


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: hejannw

Godkväll ;D

2010-01-06 @ 01:16:02
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

funderar på att stänga av datan ;D

2010-01-06 @ 01:25:00
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

själv då? ;D

2010-01-06 @ 01:27:51
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0