Som sagt. I like my money right where i can see it..

..hanging in my closet.

Nu får ni bild på mina fynd från idag. Jag är supernöjd verkligen!
Tröstshopping är det bästa som finns. Mådde som sagt superdåligt
i gbg och höll på och svimma osv. Så jag tröstshoppade!

Det gör jag även när det hänt något som gjort mig ledsen och som
jag inte vill tänka på. Funkar alltid! =) När jag sa det till fredrik förut
när han klagade på att jag köpt för mycket idag svarade han.

''Men! Du kan snacka med mig i fortsättningen
när du  mår dåligt. Så blir det billigare :)''
Haha, sött ju!

Linne till dansen 180:-, Intersport


Tights till dansen 70:-, H&M

Sport bh 299:-, från stadium

Pösiga jeans 399:-, rut med flera. I love them!

Tunika 160:-, pepper (omg, titta thilda den är rosa!)

Britney spears midnight parfym 379:-, KICKS
L'oreal ögonskugga 99:-, KICKS
Hårfläta 49:-, KICKS
Rosa läppstift 105:-, KICKS


Present 79:-, Hallbergs guld
(Skriver inte vad det är. Han som ska få den läser nämligen bloggen.)

Shine hairspray 70:-, Cubus

& äntligen har jag skaffat busskort så att jag kan åka buss
även
innan 4a då fritidskortet inte fungerar. 50:- i pant och
sen laddade jag på de med 200:-. Till att börja med ;)



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; varsågod =).

2010-01-18 @ 22:09:46
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Thilda

sjukt snygg ;g

haha jimmie behövde betala 100 spänn i pant:)

vem fyller?:D

2010-01-18 @ 22:36:08
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Åh en sport bh behöver jag också :)

2010-01-19 @ 16:16:09
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0