Svar på tal.



Haha, lite komiskt att jag får denna fråga just idag. Tog nämligen bort
min bdb imorses. Hade inte vart inne på den sen i början av december
och är inte den sidan ändå för lite yngre?

Jag vet inte, men de intrycket har jag fått iaf. Jag menar, tittar man på
bdb är det mest små fjortis brudar som trycker upp brösten till öronen
och tar så lättklädda bilder som möjligt, sätter ett litet hjärta över sin
näsa osv.

& även små pj killar med toffsar kring benen, foundation och skit stort
hår. Klart de finns lite äldre mognare folk på bdb också, men de är inte
många. Tror de flesta äldre har facebook istället för bdb.

Jag har varken bdb eller facebook. Känns som det mesta på bdb/facebok
går ut på är att få bekräftelse på om man är snygg eller inte. 

''Är jag snygg? kommentera isf med ett ''<3'' pussss!'' 

Är man så osäker på sig själv så man måste fråga andra om man är
snygg? Haha, aja alla har vi väl varit där någon gång. & alla har väl
inte bdb/facebook för att få uppmärksamhet. Vissa har de väl för att
hålla kontakt med vänner som bor långt bort tex.

För att liksom hålla koll på deras liv och se hur dom har de osv. Man
har väl även sådana sidor för att sysselsätta sig med något då man har
tråkigt. Men istället för att sitta och skriva på sådana sidor tycker jag
man ska träffas! Roligare att prata irl =)

Jag har aldrig brytt mig om att skaffa facebook och jag har inte vart
speciellt aktiv på bdb de senaste året. Så jag känner iaf att jag inte
behöver någon av dessa sidor längre. Därför har jag bara kvar msn
och bloggen.

Jag tycker att det räcker gott och väl! =)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: ; R e g i n a

haha japp, durå??:)

2010-01-15 @ 14:06:37
URL: http://reegiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0