tjeeeena träningsvärk.

Har faktiskt vart hemma sen 20 tiden någon gång. Men haft
lite annat för mig sen jag kom hem. Pratat i tele, käkat, duschat
osv. & nu tar jag mig lite tid till bloggen.

Åkte som sagt till Lidköping vid 15 tiden. Arvid kom och hämtade
mig vid stationen. Han hade köpt ny bil, killen är sjukt bra på att
pruta. Fått ner den 6000:-, inte illa asså ;)

Det var som jag misstänkte, jag hade glömt berätta för honom att
jag färgat håret brunt. Gick in i bilen med luva på, men lite av luggen
stack tydligen fram. Han kramade mig och drog sen snabbt bort luvan.

Han: Vad har duuuuu gjort?
Jag: Blev de fult? (försökte se så söt ut som möjligt)
Han: Nej! Jag tror nästan jag tycker du är snyggare som
brunett än blondin faktiskt. Det var snyggt!
Jag: Tycker du? Du som är så himla in to blondies?
Han: Mjaa, men du va nog f*n snyggast brunett faktiskt.

Trodde han skulle tycka det var skit fult. För enligt Arvid är typ bara
blondiner snygga. Det är många som säger att jag passar bättre som
brunett än blondin. Vet inte om jag ska ta det som något positivt eller
inte.

Eftersom min naturliga hårfärg faktiskt är blond så känns det ju lite
sådär att folk tycker man passar bättre i en ''fake-färg''. Well, well
Arvid kikade på halva träningen typ. Sen fick han ett samtal och var
tvungen att sticka.

Så tyvärr kunde vi inte hitta på något efter träningen. Riktigt synd, men
det får bli en annan gång. Fick ju iaf träffa honom ett tag innan träningen.
Saknat honom massor. I november var vi nästan varje dag, helt sjukt.

Han är en av mina bästa killkompisar. Jag är mer för killkompisar än
tjejkompisar. Skriver inte ut varför för då blir ju folk helt galna ;) Jag
satt iaf kvar på dansskolan en stund efter min träning. Tittade på 4-10
åringar som dansade show mix.

Dom dansade värsta porrdansen till lady gaga- poker face. Så sjukt söta
var dom och verkligen jätteduktiga! Om jag någon gång skaffar barn vilket
jag inte tror jag kommer. Men om, då ska det bli en flicka (ja, jag bestämmer
att det blir en flicka) och hon ska gå i massa olika danser.

Ser så himla sött ut när dom försöker likna det sexiga tjejerna från olika
musikvideos från MTV. Naaawh. Min pappa kom iaf och hämtade mig i stan
sen när jag väl var framme där. För sista bussen hit ut till skithålan hade
redan gått.

Har världens träningsvärk nu, men det är nästan skönt att ha de tycker jag.
Tycker om att känna att jag tränat osv. Svårt att förklara, men det är skönt
iaf!

Nu ska jag in på king.com and kick some asss.
Hörs om en stund igen! =)

Fick denna boken av min mammas kompis idag. Hon tyckte
den var lämplig åt mig eftersom jag håller på och pluggar
till körkort. Känn hennes ironi asså, haha



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Johanna

Japps, jag träffa en kille där uppifrån 2001 men det blev inget men jag fann en bra bra vän istället :)

2010-01-27 @ 22:32:53
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hehe okej:)

Nja tagit det lugnt:)

Nu ska jag lägga mig, godnatt:D

2010-01-27 @ 22:38:49
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Freddie

är det så du ser ut nu som på bilder där du ligget på mage i shorts o linne? o i headern ditt normala jag?

2010-01-27 @ 23:20:16
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Mille

Men de tär lugna puckar :) är själv inte snabbast i världen på att svara så ;)

Så roligt :D Vad hade du tänkt se för nånting då? :)

Jag ska jobba på söndag men annars har jag inget inplanerat :P Hoppas någon vil lhitta på nåt men man vet ju aldrig ;)

2010-01-27 @ 23:27:24
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Freddie

nyfiken eftersom du skrev ett inlägg om det :)

är för gammal att kommentera utseendet på dig men ... va fan.. båda ser bra ut.

2010-01-27 @ 23:30:27
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, verkligen.... =)

2010-01-27 @ 23:36:20
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Freddie

det är skönt med träningsvärk :)



38 om någon vecka.. du då?



omöjligt att gissa.

2010-01-27 @ 23:37:28
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

ok :)



som sagt omöjligt att gissa :)



andra året på gymnasiet?

2010-01-27 @ 23:48:16
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0