trööööööött.

Det gick faktiskt ganska fort att jobba idag. Eller ja, i början
gick tiden hemskt fort. Men de två sista timmarna kändes mer
som 5 timmar än två. I början var de inne så mycket folk jag
kände.

Så då hade jag ju massa att prata med och därför gick tiden fortare.
Thilda och Jimmie var inne och handla t.ex. Haha! Ska inte skriva här
vad dom köpte ;) Sen va de bara sköna folk som jobbade idag och det
gör ju också att tiden går fortare. Men de sista två timmarna
var de sjukt dött, knappt några inne och handla då.

Jag och Linus gick och psykade varann. Han psyka mig som f*n
för att det bara skulle vara öppen en kassa de två sista timmarna
och det var min. Men när han sen fick reda på att han skulle gå och
plocka bland blöjorna var det min tur att psyka honom istället ;)

Tidigare under kvällen gick jag och plockade korgar. Så skulle jag ta
korgarna vid hans kassa och så var det något kletigt på en av korgarna.
Så tänkte jag ta handsprit, vilket finns i kassorna. Så jag tänkte be Linus
ge mig lite.

Jag: Öööh, kan du spruta lite i min hand?
Han: Javisst!
Jag: HAHAHA, nej vad fel de lät!
Han: Men åååh vad äcklig du är! Hahaha uuusch..

Jag pratar först och tänker sen. Har alltid vart sån & kommer alltid vara
sån. Aja, var sjukt gött att vi gick på dubbel lön idag hela passet eftersom
det är röd dag idag. De gillas!

Har bara käkat och pratat med mamma sen jag kom hem. Nu ligger jag
i min säng med laptopen och lyssnar på musik. Är hur trött som helst och
jag tror jag håller på att bli sjuk. Precis lagom till min ledighet..

Men men, får hoppas att jag inte blir sjuk. Det kanske går över under
natten. Nu är jag iaf ledig från jobbet ca 1½ vecka, heeeeelt okej! =)

osminkad och helt gaaalet trött

/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0