feeeesjöööön.

Sorry, hann inte med bloggen igår. Skulle ta bussen till min Filip vid
14 tiden, träffade Julia & Sara på bussen så jag hade sällskap ända
till Lidköping. Mysigt att snacka av sig lite med dom! När jag väl kom
fram till Filip blev de mest chill.

Lite senare drog vi bort till villabadet med Johan så badade dom, jag
har fel vecka så var inte så sugen på att bada. När dom badat klart
drog vi och titta på fotboll me lite folk. Efter matchen drog jag & Filip
hem till honom och käka och bara myste.

Sen tog jag bussen till skara vid 22, väl framme i skara kom Sandra,
Nicco och Andreas och hämtade mig så drog vi till Götene på lite fest.
Haha ''jag flagger runt'' har verkligen satt sig på huvudet på mig idag.
Jäkla Andreas!

Vid typ 1 tiden låg han som hade festen på toan och va spyfluga, jag
och Nicco var hungriga då. Så vi rota fram frysta fiskpinnar och frysta
bullar och käka de fryst? De är verkligen inget jag rekomenderar! Sen
hittade Andreas glass till mig så de fick bli min kvällsmat.

Vid halv 3 tiden tröttnade jag och ville hem, så min vän Alex snäll som
han är kom och hämtade mig. Lämnade Sandra på festen & drog hem
till min efterlängtade säng istället, somnade riktigt gott när jag väl var
hemma. Hade en riktigt bra dag igår, den tackar vi för! :)

Ska fortsätta fixa mig nu, börjar jobba klockan 17. Skulle tro att
jag slänger upp ett inlägg till innan jag drar mot jobbet! Pussss ♥

Hade lite för mycket tid över under morgonen
igår. Så jag målade naglarna lite sött, haha :')


Villabaaadet

Sandraaaa hemma hos spyflugan

Snodde spyflugans brillor och var bara allmänt schteek resten
av kvällen. Han behövde dom ju inte inne på toan precis, hah!


Andreas a.k.a skuuuurt

Sara och en liten Niccooo

Kväääällsmaat

Spyflugan som gör mos och Sandra



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0