freeedag.

God eftermiddag!

Orkade inte skriva igår när jag kom hem, var lite upptagen med annat
då. Så jag skriver om kvällen igår nu istället! Jag och Sandra var galet
rastlösa först och hade inget att göra. Så vi tog först bussen in till stan,
drog till donken så Sandra kunde få glass.

När hon fått sin glass drog vi in mot stan igen och då kom Andreas och
Nicko och hämta oss så drog vi in till Lidköping till småbåtshamnen. Var
där en stund och chilla lite, sen drog vi vidare. Så de blev mest ströööög
med dom och en massa snack om sex/förhållanden.

Riktigt trevliga killar faktiskt, bra där Sandra! Vid typ 9 var dom tvugna
att dra och då drog Sandra och jag en pizza på roccos. Danne kom dit
också efter en stund och när vi ätit klart blev de strög i Dannes nya bil.
Lite fööör snygg bil!

När vi tröttnat körde Danne hem oss och där var de roliga slut denna
kväll. Sandra och jag fick en lyckad kväll tillslut alltså med andra ord.
Men jag hade gärna vart utan denna natten. Nu håller Sandra och jag
på att planera denna dagen, så TTYL ♥

Blev så rastlös ett tag igår att jag glömde bort att jag är
barnsligt höjdrädd och började klättra? So not ammi style..


Inga fel där inte


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0