mysig kväll igår!

Blev ännu en lyckad kväll igår. Sandra och jag drog som sagt till Lidköping
på kvällen igår för att grilla med lite folk. Vi träffade först Happe, Coffe och
Amelia på ica där vi drog in för att köpa lite skit till kvällen. Sen kom några
utav de andra som skulle me och så var dom inne och handla i 100 år typ.

När dom äntligen var klara och alla samlats vid ica så drog vi ut till Truve
där vi grillade och bara chillade vid vattnet. Sjuuuukt mysigt! Efter några
timmar där ute så drog vi in mot stan för att ströga och efter ytterligare
någon timme kom Alex och Andreas och joinade också.

Sen var det bara strög resten av kvällen, ett par besök på donken också.
& även ett par besök på 7eleven, ena gången vi var där stötte jag på Erik
och Patrik och mass andra, trevligt! Vi typ 1 var de ''race'' vid optimera så
då drog alla dit. Sandra var dock tvungen att åka hem så Alex körde hem
henne så var vi andra kvar.

Helt plötsligt var de bara jag och Andreas kvar där ute och utan någon bil.
Bra planering liksom! Det var en bil till kvar där med en massa folk så dom
kom fram och erbjöd skjuts. Haha, galeeet skönt folk! Vi drog med dom in
till stan och sen var vi på torget resten av kvällen. Alex körde hem mig vid
typ tre och som vanligt när han kör hem mig somnade jag.

Haha, men jag var så jävla äckligt trött efter jobbet och jag hade bara sovit
4 timmar så det var inte så konstigt att jag däcka. När jag väl kom hem sen
somnade jag så fort jag nuddade sängen. Var en gooo kväll igår helt enkelt,
lärde känna nytt folk och fick även va me några utav mina favoriter.

Tack för kvällen allihop! ♥

Mitt & Sandras flöööt

Anton, ngn brud, Amelia, Isak, Hanna & Coffe

Sandra and moi

Coffe, Marcus och Feffe

Happe & Coffe

Mina & Sandras fötter typ..?

Myyys

Happe står och bara schteeeker nere vid småbåtshamnen


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0