sjukt jobbig dag.

Fyfan jag är heeeelt slut efter jobbet idag. Det började åska som fan
kring 16 tiden, både Elin och jag höll på att skita på oss. Brukar inte
vara rädd när de åskar, men idag var de bara obehagligt!

Elin och jag stod och snacka med Sofie och beklagade oss om att vi
tyckte det var sjukt äckligt med åskan osv. Då sa hon att det enda
som hände var att strömmen kunde gå, annars var de absolut ingen
fara. En kvart senare typ så gick strömmen.

Sen var de bara kaaaos från de och typ 3 timmar framåt. De funka
inte att betala med kort och allt bara krånglade. Jag fick min första
rast en hel timme senare än vad jag egentligen skulle ha fått.

Aldrig vart med om något sånt här på jobbet förut, men nu har jag
fått testat på de. Så fult att jag sa till Sofie precis när hon och jag
började att de säkert skulle bli jättelugnt idag och att vi skulle sitta
där rastlösa.

Så blev det verkligen raka motsatsen, hahaa. Där fick jag för det
liksom. Känner mig verkligen helt köttad i huvudet, skönt att vara
ledig imorgon! Sen är det jobb tisdag, onsdag och lördag och sen
börjar semestern, sweeeeeet.

Nu blir de promenad sen date me kudden, natti! ♥


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0