de blir Karlsborg idag igen.

God eftermiddag! :)

Jag ska inte ljuga och säga att jag och Jocke kom ut på vår joggingrunda
klockan 8 idag som vi bestämde igår att vi skulle. För det gjorde vi inte.
Har aldrig förstått varför vissa väljer att ljuga i sina bloggar om vad dom
ätit, haft på sig, vad dom gjort osv.

Så jag är ärlig och säger att vi kom inte ut 8, men vi kom ut halv 11. Så
vi har iaf vart ute och joggat ett varv i spåret och det som är de viktiga!
Efter de blev de frukost och nu har vi precis fixat oss lite. Jag känner mig
faktiskt riktigt pigg!

Ska bara packa ner lite handdukar osv nu och sedan drar vi till Karlsborg
för att bada. Fast jag kommer säkert fega ur och bara vada mina fötter &
sen ligga och sola resten av tiden. Jag vill ju få färg så får se till att pressa
lite nu.

Ni får ha en riktigt bra dag så hörs vi ikväll igen! :)

Kisses ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Emmeli

härligt :)

2010-06-17 @ 16:05:06
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: ronja

fina brillor :)

2010-06-17 @ 21:42:27
URL: http://ronjaflygare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0