feeeesjöön.

Jocke och jag har legat ute i stort sett hela dagen. De tog ju fan en
timme om inte ännu mer att fylla den där jävla poolen, haha. Men
nu är den fylld med vatten iaf, dock inte invigd än. Vattnet var för
kallt..

Vid 16 tiden gick vi in för att städa för de blev ändå molnigt då. Så
nu är mitt rum fint igen och även min garderob med skor. Nu blir
mamma glad när hon kommer hem på söndag och ser att jag gjort
i ordning på mina skor.

Mamma och pappa har nämligen åkt bort över denna helgen precis
som förra. Så denna helgen blir de väl att umgås mycket med min
bror, Lena och Jocke. Nej, nu är jag sugen på att plaska runt lite i
poolen.  

Ska väcka Jocke nu och dra ut till poolen, jag hoppas verkligen att 
vattnet blivit varmare! Ni får ha en fin kväll, så hörs vi senare :)

& här har ni bild på poolen som jag lovat, ingen stor alltså


Asså vad är de för jävla muppbränna jag fått eller? Brun
ovanför bikiniöverdelen & blek under, hur fan har jag solat?



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0