härlig dag igår.

Hellu! :)

Har suttit i telefon med lil sis nu under morgonen, hon är sjuk och saknade
sällskap. Hon hade knappt någon röst kvar, stackarn. Även jag mår riktigt
kasst, fullt med blåsor i hela munnen och halsen värker satan. Roligeeens.

Ska in till doktorn om ca en timme, jag har verkligen fobi för sjukhus. Men
Jocke följer med mig som sällskap, så känns de nog lite lättare. Hade iaf en
jättemysig dag igår! :) Joakim och jag följde med mina päron till karslborg
under dagen.

Var först på marknad vid fästningen, efter de låg vi på stranden och chilla &
vada fötterna. Hur skönt som helst! Sen drog Jocke och jag hem till honom en
liten snabbis och så drog vi in till skövde vid 21 tiden. Där bjöd jag honom på
bio, de blev ''the last song'', hur underbar film som helst.

Men den var riktigt sorglig! Helt klart värd att se iaf, jag har aldrig varit en
sån som kunnat lipa till filmer. Men igår satt jag med tårar i ögonen, de var
nog dock för att handlingen i filmen låg nära mig själv. Hur som helst, den
var ännu bättre än jag trott att den skulle vara.

Det var bara jag och Joakim och en ensam kille i hela salongen. Tyckte de
var så gulligt att en kille gick ensam på en kärleksfilm, haha. Yeye, måste
gå ner och ta en dusch nu och fixa mig lite. 13.00 ska jag vara hos fabror
doktorn, usch :(

Lite bilder från igår;

Haha, Joakim köpte en heliumballong till mig på marknaden :')






/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Jabadabido

är du och joakim tillsammans? =)

2010-06-07 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0