jag älskar mamma.

Har umgåtts med min älskade mamma hela dagen och ska fortsätta
med det nu. Hade egentligen annat planerat för kvällen, men jag är
bara så jävla otaggad idag. Det är inte min dag idag helt enkelt.

Tur att jag har mamma, en bra film och Ben & Jerry's! :) Pallar inte
lägga någon mer energi på bloggen idag, tänkte spendera resten av
min kväll med mamma nu. Så vi får höras först imorgon igen, ha en
fin kväll :) Kisses ♥

Strawberry cheesecake är enligt mig den enda Ben &
Jerry's glassen som är värd pengarna, för jävla go!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som en underbar dag med din mamma, massa mys, ben & jerrys och sex and the city film :)



Allting bra annars med dig idag då? :)

Ha det fint

2010-06-22 @ 11:15:00
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: rebecka

den är jäkligt god! :D



men det är alla B&J tycker jag (a)

2010-06-25 @ 21:14:40
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0