mmm just de.

Joakim och jag kom hem för en liten stund sen, vi har som sagt vart hos fabror
doktorn med mig och min onda hals plus alla mina blåsor i munnen. Var på en
privat vårdcentral denna gången och har även skrivit över mig dit nu.

Dom var verkligen superbra där och väldigt seriösa. Jag hade som tur var inte
fått min halsfluss tillbaka, jag hade fått en svampinfektion i hela munnen och
svaljet. Ohyes, jag vet att de låter sjukt äckligt. Ni skulle hört mamma när jag
ringde henne och berätta..

''NÄ!? Nä, gud e de sant!? Uuuusch, vad äckligt''. Haha, men vafan jag kan inte
direkt hjälpa att jag fått de? Det är väl männskligt. Jag hade fått infektionen från
pencillinet jag åt när jag hade ''halsfluss'' för några veckor sen. Troligen hade jag
inte ens halsfluss då för några veckor sen.

De sa idag att jag nog bara hade ett virus då som INTE skulle ha behandlas med
pencillin. Så man kan alltså säga att de är den jävla doktorns fel att jag fått denna
infektion nu, för han tittade bara ner i halsen på mig. Tog ju inga prover alls eller
något sånt, han sa bara direkt att jag hade halsfluss.

Har fått något flytande medel nu iaf som jag ska skölja munnen me fyra gånger
varje dag i 3-4 veckor, roligeeens. Efter besöket hos doktor fick vi åka bort till
apoteket och hämta ut min medicin, passade på att hämta ut mina p-piller då
med. Sen bjöd jag Joakim på kinamat eftersom han var så gullig och följde med
mig till doktorn idag.

Sen drog vi och köpte jordgubbar och lite annat för det är synd om mig idag.
Men innan vi börjar äta de ska vi städa mitt rum, de ser ut som någon släppt
en bomb här inne eller något. Ha en fin kväll! :) Kisses ♥

mmmh

Vi matcha varann idag & de va faktiskt inte planerat, haha sött :')

Det är faktiskt synd om mig..

Det är dyrt att bli sjuk måste jag säga. Denna flaska nedan
kosta fan 330:-. Billigare med p-pillrena, dom kostar bara 25:-



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott allt såg ut, allt utom medicinen ;D Hehe

Sv: Ja det kan ju det :P

2010-06-08 @ 17:36:37
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0