mutthuvud.

Har vart en väldigt lugn kväll, vart ute och gått och vart en sväng i
Lidköping. På vägen hem från Lidköping ville jag bara testa Joakim
lite. Se om jag åker säkert när jag åker med honom liksom.

Trots att jag inte såg någon älg skrek jag som fan ''Akta älgen vad
fan!' I know, rätt elakt med tanke på att vi åkte på en sån liten väg
och de var mörkt ute och man ofta ser älgar där vi åkte.

Men var som sagt tvungen att testa om jag åkte säkert. Joakim blev
sjukt rädd och när man blir rädd blir man ju ofast grinig. Ingen vill bli
skrämd liksom, så från ingenstans skrek han bara mutthuvud åt mig
och hyperventilerade.

Det var dagens asså, haha! Jag säger alltid fittnylle till folk när jag blir
sur, men mutthuvud var ju ännu goare. Var ett bra tag sen jag skratta
så mycket som när han sa de förut, jag och min riktigt dåliga humor ni
vet.

Nu ligger vi iaf i sängen me ahlgrens bilar, melon, mango och cola. Är
planerat att dygna, men vi får väl se hur bra de går me de. Får dricka
en jävla massa cola så jag håller mig pigg! Ska fortsätta se film nu :) 
Blog you later ♥

Detta ska nog hålla oss vakna i några timmar till iaf


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0