onsdaaaaag.

God eftermiddag! :)

Vakna typ nyss, hade världens problem att somna i natt. Jag som
trodde jag skulle kunna få sova om nätterna nu när jag fått en AC
i rummet. Men icke, så fick bli en nattpromenad och film i natt.

Somna typ vid 5-6 men sov inte gott då heller. Vakna, somna om
och höll på sådär så jag är inte så jävla pigg idag. Jag som trodde
att mina sömnproblem försvunnit. Fast så hade dom inte de ;pPpPp

Kuuuuul. Ska ut i spåret nu och ta en jogginrunda, så piggnar jag
kanske till lite. För nu är jag bara galet trött och äckligt slööö. Ha
en fin dag, så hörs vi senare! :) Kisses ♥

Jag saknar min andra halva så in i helvete. Funkar inte att
va utan sin bästa vän så här länge. KOM HEM AMANDA!
 


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du idag<? (:

2010-06-30 @ 13:27:22
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: D O L L Y

aaa helt grym dag... va gör du baby

2010-06-30 @ 14:00:44
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0