onsdaag.

God morgon! :)

Jag kom hem från Gbg så himla sent igår och jag har ju besämt att jag ska va
i säng vid 22-23 tiden så jag gick och la mig direkt när jag kom hem. Det blev
iaf en superlyckad dag igår och vi hittade tro det eller ej både till och från Gbg
med bil! ;)

Vi åkte iaf till Gbg för att Joakim ville fylla på sin garderob och han bad mig om
lite hjälp. Hittade massa snyggt till honom, så nu är han ju några lappar fattigare
men en hel hög med kläder till sommaren rikare. Jag köpte bara ett par shorts,
en tunika, foundation och en bikini.

& så var Joakim helt galen och köpte ett par klackskor till mig. Helt seriöst, jag
har gått och tittat på dom klackskorna i flera år nu. Nu är dom äääntligen mina!
Ska ha dom på Elins student för att tuffa till min klänning som är lite väl söt. De
blir nog kanon, de klackarna är min nya kärlek foo shoo.

Vädret var verkligen helt underbart igår så efter ett par timmars shopping köpte
vi jordgubbar och åkte ner till hamnen och satte oss. De gick att sitta med bara
ben ända till lite efter 21, då började de bli lite små kyligt. Sommaren är kanske
här trots allt?

Hoppas ni hade en lika bra dag igår om jag. Nu ska jag få i mig lite frukost sen
ska jag ut och soooooola, är underbart väder idag också. Måste ta vara på de
få dagar med sol vi får här i Sverige. Slänger upp bilder på min shopping senare
också tror jag :) Så, TTYL ♥

Har nog aldrig ätit starkare mat än den vi åt igår, höll fan på att dö

Invigde mina nya skor igår som jag köpte i Kalmar


& två bilder från hamnen igår;



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott :)

Vad tkr du om min nominering som klassens isprinsessa ? :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/june/tisdag-klassens-isprinsessa.html

2010-06-02 @ 11:22:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0