sex and the city.

Jag tvingade Jocke att se på Sex and the city filmen med mig förut. Jag
behövde faktiskt inte ens tjata, för han ville se den. Så ja, jag tvingade
honom väl inte ändå. Jag har redan sett SATC på bio för något år sen,
men köpte den i fredags för jag ville se den igen.

För jag älskade den verkligen första gången. Kan ju säga att jag älskade
den lika mycket denna gången. Om inte ännu mer, så himla bra film. Vill
se tvåan på bio med mamma, med henne eller ingen alls.

Får se till att göra de någon dag, skulle vara riktigt mysigt. Hur som helst,
när filmen var slut gick jag ner och målade mina naglar. Nu är de alldeles
strax läggdags för mig, dag tre på lägret väntar imorgon. Nice!

Hoppas ni haft en fin kväll :) TTYL ♥

Blev mitt nya favorit lack idag, ser så fräscht ut

& nej, jag har inte bara fyra fingrar.. men tummen ville inte va me

/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0