dancing queen, nanana.

Ligger i sängen nu och känner mig en aning sliten, efter dag två på lägret
känns de verkligen i ben och armar att man tränat hårt. Men jag ska nog
klara två dagar till, man får mer ork när man tränar något som är roligt.

Idag körde vi först feminine vibe, sen hip hop och efter lunch var de ragga
och modern dans. Älskar alla danserna förutom modern dans, sjukt tråkig.
Men vi hade bara de en timme idag och har de bara en timme imorgon, så
jag överlever nog.

När Lena och jag kom hem från lägret var de strömavbrott hemma. Men
jag var så jävla varm så jag ville verkligen duscha med en gång, så jag
fick plocka fram en ficklampa och ha värsta mysbelysningen ute i duschen.

Precis när jag duchat klart och kom ut i köket kom strömmen tillbaka. Så
då hade jag krånglat me ficklampa och de i onödan, haha kändes lite surt.
Mamma och pappa kom precis hem så nu är de slut på ff, har vart otroligt
mysigt att vara själv hemma hela helgen med Emil, Lena och Jocke.

Men har man tur åker dom bort någon helg snart igen ;) Nu ska jag tvinga
Jocke att se på film med mig, är så jäkla trött i kroppen så vill bara ligga
och chilla i sängen resten av kvällen. Hoppas ni haft en bra dag :) TTYL ♥

Måste bara tillägga att jag saknar min
andra halva Amanda grymt mycket :(




Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

inte så mkt faktiskt :)

2010-06-13 @ 18:57:02
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: EmmiHeiskanen

Hej !

Förlåt för att jag inte svarat på din/dina kommentarer, men jag har varit hos mina kusiners landställe, men nu är jag tillbaks = P

Ha det bra !

2010-06-13 @ 20:04:54
URL: http://heiskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0