sööndag.

Shululu! :)

De gick bra att jobba igår, mådde dock sjukt dåligt när jag kom hem. Hade
feber och frös som en gris, tänkte åka in till kss då men när mamma ringde
sa dom att de inte var tillräckligt akut. Så får vänta med de tills imorgon.

Jag dööööööör om jag fått halsfluss igen, för då missar jag danslägret nu till
helgen :'( Får hålla tummarna och hoppas på de bästa! Jag skulle egentligen
festat igår efter jobbet, men orkade inte eftersom jag mådde så dåligt.

Så de blev en chillerill kväll hemma istället. Grillade med familjen, Jakob och
Lenas lillasyster och sen kom även Jocke hit. Då spelade han, jag, Emil, Lena
och Jakob uno. Eller bruno som Jakob sa, haha jag och min torra humor asså.

Sen blev de lite film och när Jocke drog hem somna jag direkt. Var så otroligt
trött efter att ha jobbat i 7 timmar med feber och grejer. Hade en bra dag igår
trots att jag är sjuk och tror jag kommer få en minst lika bra dag idag :)

Måste fortsätta fixa mig nu, TTYL ♥

Jakob, Lena & miaa (:

Jakob & Emil under en omgång ''Bruno'' =D

Jocke va gullig och gav min hals de bästa :')


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0