stört gooo dag.

Drog som sagt till Lidköping tidigare idag. Träffade Filip, Patrik och Elin i
stan och vi gjorde inte mycket mer än bara gå omkring på stan typ. Elin
åkte hem vid 6 och då drog jag, Filip och Patrik hem till Patrik och chilla.

Erik kom dit efter en stund och då drog vi ner till skolan där pooojkarna
spelade basket och jag satt mest där och titta på. Basket är fan inte min
grej om man säger så, haha. Men det var ju gött väder så de var skönt
att bara sitta där.

Jag drog hem vid 22 tiden och när jag kom hem drog jag ut med lil sis
för att prata lite. Bestämde att vi ska ligga ute imorn under förmiddagen
och schteeeka och ha girltalk. Älskar såna dagar med henne, myyys!

Ska vara social på msn nu, hoppas ni haft en fin dag! :) TTYL ♥

Puttäää and moi

Erik visar sina skills typ?

Såg helt körd ut på denna bilden, så fick måla lite. Haha, sött!

Lite Ammi och Filiiiip


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack det har jag haft, dudå? :)

2010-06-29 @ 01:28:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0