taaaaaaaagga.

Jocke blev sugen på Max förut så de blev en tripp till Skövde nu ikväll. Vi
fick med oss Emil och Lena också så det var mys. Jag själv föredrar Max
före både donken och Burger King, dom har så jävla goda hamburgare.

Efter vi käkat klart så träna jag och Lena lite inför dansuppvisningen vi har
imorgon. Först dansa vi inne på Max och sen ute på deras parkering. Vi var
ändå nästan själva där så spelar roll? Plus att danserna måste sitta imorgon.

Vi har liksom fått massa olika danser dessa dagar på lägret så inte lätt att
komma ihåg alla. Men det är bara göra sitt bästa imorgon och blir de fel, ja
då blir de fel. Men vi ska ut kaxigt och tänka positivt. På väg hem sen i bilen
från Skövde tagga vi till ordentligt.

Speciellt Lena när hon fick höra på Backstreet boys. Haha, så jävla söt! Nej
hurrni nu är de läggdags, upp klockan 8 imorgon igen. Har ett par lektioner
kvar på lägret och sen är de uppvisning 14.00. Huhu, känns så sjukt tråkigt
att det är sista dagen imorgon.

Jag kommer sakna Kattis som har tränat oss i hip hop :( Men får njuta av
sista dagen imorgon och hoppas på att den går långsamt. Nae, nu måste
jag krypa ner i sängen :) Sov sött & god natt ♥

Vad föredrar ni?
Donken, Burger king eller Max?




/ Ammi

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

jag har inte käkat på Max på år och dar, har alltid gillat donken mest, men kanske ska pröva att ta Max nästa gång istället=)

2010-06-15 @ 00:47:16
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Postat av: M I N I I Z Z A

okej, ha just duschat :)

2010-06-15 @ 07:16:30
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0