tänk att de står en sjukt bra rubrik här.

Har inte hänt speciellt mycket sen senaste inlägget. Ätit varma mackor
till kvällsmat ihop med Emil, Lena och Jocke. Efter maten gick jag och
Jocke ut på en lång promenad och sen gjorde vi ett litet försök att ta
ett dopp i vår pool.

Men vi lyckades tyvärr inte, vi kom bara ner till magen sen höll vi typ
på att dö. Haha, svinigt kallt alltså! Vi får försöka plaska runt lite där i
imorgon istället, vattnet har förhoppningsvis blivit varmare då. Fast de
skulle tydligen regna imorn..

Aja, den dagen den sorgen. Har inga bilder från kvällen, så jag slänger
upp bilder på mina skor när jag sortera dom tidigare under dagen idag.
Ja, ja intresseklubben antecknar typ. Men de kanske finns någon brud
där ute som är lika kär i skor som jag? 

Jag har liksom ett fint minne med varje par skor eller varje jacka jag
har. Så jag har grymt svårt för att göra mig av med skor och jackor!
När jag ränsa på mina kläder var de mycket lättare.

Men jag fick bort ganska många skor ändå, jag tycker
allt att jag var duktig! Hade denna hög från början;


Dessa skor fick stanna;

& de fick självklart alla mina klackar göra också. Med
varje par utav dom har jag verkligen ett minne. Går inte
ge bort dom även om jag inte ens använder alla längre!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Julia

Om ni kokar en stor kastrull vatten och häller i poolen blir det varmare på en gång.

2010-06-19 @ 09:48:18
URL: http://juliaannalovisalarsson.blogg.se/
Postat av: janj

Så ser det ut i vår hall när man kommer in. 5 personer och deras skor blir nåra stycken kan du tro

2010-06-19 @ 10:06:43
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0