tisdaaag.

God eftermiddag! :)

Idag är Ammi en tröööööött brud, kunde knappt sova något i natt. Munnen
värker satan alltså! Men de börjar iaf se fräschare ut i munnen nu efter ett
par skölj me den där medicinen jag fick igår. Så jävla typiskt att jag alltid
ska lyckas dra på mig massa skit.

Ajaa, hade en jättemysig kväll igår. Först städade Joakim och jag mitt rum.
De såg seriöst ut som helvete, aldrig haft så stökigt i mitt rum. Jag plockade
bort allt från golvet, dammsög och våttorka golvet och Joakim dammtorkade.
Så hjälptes vi åt att byta lakan i sängen.

När vi städat klart drog vi in till stan med min bror och Lena och köpte mat
på stjärngrillen. Så drog vi till Lenas lägenhet och satte oss där och åt och
tittade på tv. Sen drog vi hem hit och då tittade Joakim och jag på film, jag
somnade dock som vanligt.

När Joakim drog hem sen somnade jag direkt, men vaknade igen efter typ
en timma. Så efter de sov jag en liten stund, vaknade, sov en liten stund &
så höll de på så. Jag tänkte kila ner nu och ta en ipren och försöka sova lite.

Ni får ha en fin dag, så hörs vi när jag känner mig lite piggare! :)

Chillerill i Lenas lägenhet igår


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: J U L I A♥

Jajusste så hette det haha :)

2010-06-08 @ 14:44:58
URL: http://julisan.blogg.se/
Postat av: yulia

sv: okej :) ska kanske shoppa!

2010-06-08 @ 14:46:47
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0