tjääääna kräftaan.

Halloj!

Fan, min update suger verkligen. Men under sommaren hinner man
nog inte riktigt med att ha blogg. Drog iaf på fest igår som sagt, de
var bästa hemmafesten på länge. Hade riktigt kul faktiskt och lärde
känna lite nytt folk.

Inga fel där inte! Spåra ju kanske ut lite efter ett tag, men de ordna
upp sig tillslut så. Får hoppas det blir en repris med ungefär samma
folk igen, hade inte vart helt fel. Hade verkligen saknat Patrik, Arvid
och Erik.. dom är ju så himla goa dom pojkarna!

Var hemma fem imorses så jag vakna sent idag. När jag väl kom upp
orka jag inte göra något annat än att gå ut och lägga mig och sola me
lil sis. Hon och jag har legat ute precis hela dagen och schteeeekt, min
röv är fan helt sönderbränd. Lycka till att få sömn i natt med den!

Var ute på en lång promenad ikväll med, men annars har de bara vart
schteeeek i solen och massa girltalk. Lil sis är ju som sagt allra bäst att
snacka med när de gäller att bara snacka av sig om ALLT. Så glad att
jag har henne! Hoppas ni haft en lika go dag som jag.

Ska vara lite social på msn nu :) Blog you later <3

Elin a.k.a Bull & puttäää igår

Puttäää & Arvid, naawhi

Moi and lil sis idag, en del av känslan schteek liksom

Har gått omkring helt ofixade och skabb båda två idag. Men
jag älskar henne minst lika mycket med allt smink som utan!



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0