video från danslägret.

Nae, nu är det läggdags. Men innan jag kryper ner i sängen lägger
jag upp en video från vår uppvisning vi hade som avslutning sista
dagen på danslägret i tisdags. Har tre videos till, så håll utkik under
veckan!

Börjar med den tråkigaste videon, moderndans. Jag dansar inte de
egentligen och jag tyckte verkligen att det var pisstrååkigt. Så som
ni ser går jag inte riktigt in för de heller, vilket jag ångrar lite nu..

Men det var inte min stil, jag är mer för de danser som går snabbt.
Yeye, jag är på raden längst bak i brunt linne och svarta mjukisar.
Imorn får ni videon där vi dansar feminine vibe :) Sov sött! ♥

Dansar alltså inte denna dans egentligen, men fick testa lite olika
stilar under dagarna på lägret. & moderndans var inget för mig..



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0