är på gaaaalet bra humör today.

Godmorgon! :) Eller god eftermiddag
kanske passar bättre? Whatever!

Jag vaknade som vanligt när Sandra och jag sover ihop av att hon stöka
omkring i rummet. Haha, söt är hon! Vi somnade redan vid 3-4 tiden någon
gång i natt. Så det blev inte så sent som det brukar bli.

Men vi hann ändå med sjukt mycket. Telefonsamtal, massa gossip, galet
mycket skratt och blöda näseblod(?). Hade verkligen saknat en sån här
kväll/natt med henne, så den behövdes.

Så jävla kul i natt, Sandra satt och klagade på en person hon inte gillar.

Hon: Asså, han ser fan ut som Alfons Åberg!
Jag: HAHA, sött!
Hon: Per Åberg!
*Det blir tyst ett tag, jag sitter och tänker så de luktar bränt*
Jag: Vadå..? Heter Alfons pappa Per?
*Världens bitchlook av Sandra*
Hon: Men seriöst eller..?
*Tänker lite till*
Jag: HAHAHAH, ahaaaa! Du mena att han heter Per och ser
ut som Alfons då blir de Per Åberg, hahahaha!
Sandra: Suck..

Haha, tur att jag är så bra på att prata först och tänka sen. Sitter iaf här
själv nu, Sandra var tvungen att dra hem för hon skulle få främmat och
jag vet inte vad det var allt. Så det blir inte bio eller så ikväll.

Men vi tar de en anna dag istället :) Är på så sjukt bra humör idag, happy
Ammi som fan idag! Skönt att ha såna dagar ibland, när det känns som
att inget kan gå fel. Härligt, härligt! :)

Skulle ha jobbat först på fredag igen. Men fick sms av en på jobbet förut
och hon ville få bort sin tid nu på torsdag. & jag tog den självklart eftersom
jag ändå inte hade något speciellt jag skulle göra på torsdag.

Så det blir jobba 17.30-22.00 på torsdag. Cash is king darlings, cash is
king ;) Denna dagen har verkligen börjat kanon. Vakna upp me Sandra,
få en extra jobbtid och solsken ute. Sweet :)

Ska svara på lite kommentarer nu. Blog you later ♥

tack för kvällen/natten baabe


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: hejannw

absolut :D

2010-03-15 @ 13:14:41
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

Haha ja ;D

allt bra?

2010-03-15 @ 13:16:37
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

sjuk men toppen annars :D

2010-03-15 @ 13:19:46
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0