Elaka kommentarer skrivs av avsundjuka och osäkra personer. That's it.



Svar:
För det första måste jag bara säga. Jag vet visst vilka personerna som
jag blockat ip numrerna för är. För ip numrerna publiceras tillsammans
med kommentaren och det är inte så svårt att spåra ett ip nummer. Så
det kan du ta tillbaka.

& okej, tack för att du svarade på hur du menade. Jag vill absolut inte låta
tyken nu och jag vill verkligen inte börja bråka. Men du har nog inte riktigt
läst allt. Det handlar inte om att jag fått elaka kommentarer eller något.

Jag skrev att jag aldrig får det sen jag blockade ett fåtal ip nummer, utan
att jag bara får positiva kommentarer. & skulle jag få kritiska kommentarer
skulle jag godkänna dom iaf. För att jag inte tar åt mig & jag kan ta konstruktiv
kritik, utan problem! Men de vi skrev om var inte konstruktiv kritik, utan det var
ren skit snack. & det är de hemskt stor skillnad på.

Klart man kan ta konstruktiv kritik. Klarar man inte av att ta de så kommer man
ju ingen stans i livet. Det är ju ett av sätten man lär sig på och utvecklas utav.
Men det var inte alls det allting handlade om. Jag fick en fråga om jag godkände
alla mina kommentar, bra som dåliga.

Jag svarade att jag gjorde det, förutom att jag blockat några få ip nummer. För
att det bara kom massa skit från de ip numrerna. & det var ingen konstruktiv
kritik, utan det var skit. & sådana kommentarer skriver man för att man har
kasst självförtroende och vill sänka andra.

Kommenterar någon tex (har aldrig fått en sån kommentar, ger bara ett exempel
för att du ska förstå vad jag menar.) ''Shit vad snea tänder du har, du borde
verkligen fixa dom!'' så ser iaf inte jag det som en konstruktiv kommentar. Utan det
är bara en elak kommentar som en osäker person skrivit.

För vad har den som kommenterar med personens tänder i fråga att göra egentligen?
& jag tror att personen me de snea tänderna redan vet om att den har de om så
är fallet. Så det är bara onödigt att fälla en sån kommentar. Sådant med utseendet
är oftast hemskt känsligt också.

& de vet ju de osäkra personerna som kommenterar om. Så när de får någon annan
att må lika dåligt som dom antagligen mår själva, då känner dom sig lite bättre. Alla
har givetvis rätt till sin egen åsikt precis som du skriver. Men att kommentera elaka
kommentarer om någons utseende eller framgång är bara tecken på avundsjuka.

För vem fan orkar lägga ner tid på att sitta och skriva såna kommentarer flera
gånger om dagen, om den inte är avundsjuk och vill försöka sänka personen i
fråga? Förklara gärna det för mig..

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: moa

:)



Påtal om ditt inlägg, Jag blir så jävla trött på sånna, jag förstår inte, varför ens skriva i så fall liksom? aja, haha ska inte haka upp mig en massa nu :P

Du får sova så gott :)

2010-03-01 @ 01:10:45
URL: http://moozz.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

:D!

2010-03-01 @ 01:25:28
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag syftade inte på kommentarer om ditt utseende utan om bloggen i allmänhet, att nån skriver att den är dålig eller liknande. Kommentarer om utseendet är ett påhopp som du skriver. Vi missförstod varandra.

Men nu tänker jag inte tjafsa om detta mer.

Jag tycker som jag tycker och du tycker som du tycker, helt okej för mig! Det är bara bra med olika åsikter.

Så, nu var den saken ur vägen så nu behöver vi inte tjafsa på din blogg om det, eller hur?

Nu låter vi det bara vara.

2010-03-01 @ 07:39:50
Postat av: moa

jaa, men man blir ju bara såå trött på det! ;)

2010-03-01 @ 11:03:05
URL: http://moozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0