GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN BRUUUURSAN!

Klockan är över 12 vilket betyder ny dag, nytt datum. 10
mars och det är Rickis födelsedag. OM jag är avundsjuk på
honom. Vill också fylla 18!

Stooooort grattis Ricki, hoppas du får världens bästa dag. För
det förtjänar du. & hoppas tatton blir snygg! Ledsen i ögat över
att jag inte kan följa me dig när du gör den :(

Men det går förhoppningsvis bra ändå. Stolt över att jag kom
ihåg att slänga iväg ett grattis sms precis vid 12. Trodde jag
inte ens själv att jag skulle komma ihåg, haha =D

Hur som helst, massa grattis & ha världens bästa dag och en
grym utgång på kvällen. Går du inte ut på krogen imorgon då
de är lillelördagen är du en mes!

Vet att du älskar mig trots att jag skriver sådär om dig. Vi är
ju som sagt som syskon så ;) Hoppas verkligen du får den
födelsedag som du förtjänar.

Åter igen, grattis vännen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0