hoooome.

Kom hem ganska nyss efter en rätt lång dag. Träningen gick bara bra
men har så himla ont i ryggen sen gårdagens träning med feminine vibe
så var lite jobbigt. Men man är ju en hårding, så bara att gilla läget och
köra på ;)

Efter träningen kom Arvid och hans kompis Johan och hämtade mig. Så
drog vi till donken och åt och prata. Arvid den sopan har blivit av med
körkortet, då blev jag minsann inte glad på honom! För det var av en så
otroligt dum orsak.

Men men, sen drog vi till sockerbruket och satt där med massa folk och
tjöta. & åt klubbor, haha bästa med alltihop där ;) Jag hade tänkt ta en
buss kvart i 8 till skara, men dom ville inte att jag skulle dra så tidigt. Så
dom lovade att köra mig till skara om jag var kvar en stund.

Så lite efter 9 körde dom mig till skara, hem till patrik. Blev bara film och
chilla som vanligt. Såg filmen festival, den är så himla söt! Har inte sett
den sen jag var jätteliten, så var kul att se den igen. Var nästan bättre nu
än då, haha :)

Efter lite film och prat körde Patrik hem mig och nu är jag då alltså hemma.
Skinnjacka var inte för kallt idag btw. Jag hade ju såna bekymmer om de
innan jag skulle dra iväg på träningen. Frös faktiskt inte ens lite grann. Men
jag hade ju varmt under förstås.

Nu hade jag tänkt försöka svara på massa kommentarer. Det är FYRA sidor
med kommentarer att svara på. Helt sjukt! Skriver ett inlägg innan jag
går och lägger mig sen också tänkte jag :) Så, TTYL ♥

Bara jag som sitter och dreglar över denna grabb när jag
ser på filmen festival? Sjukt snygg, älskar hans ögon!



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon ammi, vad har du för härliga planer idag?

2010-03-18 @ 08:58:31
URL: http://fattybom.se
Postat av: Julia&Sofia - girllife.webblogg.se

svar; haha, får nog kolla det på youtube. :)

2010-03-18 @ 09:55:35
URL: http://girllife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0