I love shoooopping.

Lägger upp nu vad jag köpte i skövde igår. Jag hittade
tyvärr inte skjortan med ''puffaxlar'' från H&M. Så får
ta och beställa den från nätet istället.

Men hittade andra bra att ha saker, haha :)

Tunika med ''puffaxlar'' från Lindex, 249:-

Underkläder från H&M och Lindex, 179:-,49:-,69:-

Kort kavaj från H&M, 499:-
(Älskar min långa kavaj, men kort kavaj känns mer rätt till
sommaren sen. Ett vitt oversize linne, shorts med hög midja,
klackar och denna kavajen. Tror det kan bli snyggt!)


Så köpte jag denna lilla flaska hos frisören idag, 249:-
(Skydd man tar på innan man fönar håret, som dessutom gör
håret tjockare. Kommer bli tvungen att föna de varje dag nu
när jag klippt lugg. Vill inte att håret ska börja gå av osv igen.
Så det gäller att skydda de väl :))



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0