istället för skor till träningen.



Idag har jag feminine vibe träning och de träningar kör vi utan
skor. Klart man får ha skor på sig om man vill, men de känns
bara hemskt mycket ivägen!

Så då kör jag på dessa söta ''sockskor''. För det känns inte
riktigt fräscht att köra barfota tycker inte jag. Men dessa sockor
funkar superbra att dansa i.

Man halkar inte och man fastnar inte. Så ett litet tips till er
som också dansar någon dans där man inte använder skor.
Köp ett par såna här ''sockskor'', funkar kanon! :)

Köpte mina på lindex förra sommaren, så exakt likadana som
jag går det nog inte få tag på. Men kika i en lindex eller typ
H&M butik. Så hittar ni säkert ett par liknande :)

att dom är söta är bara ett plus ♥



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bli det och börja prenumerera på min blogg så prenumererar jag på dig på så sett får vi fler läsare :)

2010-03-02 @ 18:19:51
URL: http://missdarlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0