jag får ont i hjärtat..

Hittade precis denna videon på youtube. Vet inte riktigt om man ska
skratta eller gråta. Jag får så ont i hjärtat när jag ser att lite ''speciella''
personer lagt upp något på youtube.

& så har dom fått tusen helt sjukt elaka kommentarer. Dom tror ju själva
att dom är jätteduktiga och låt dom tro det då. Tycker inte man ska komm-
entera elakt till någon. Men speciellt inte till folk med annorlunda utseende
osv.

Får verkligen ont i hjärtat och blir nog nästan mer ledsen än vad dom själva
blir. Har verkligen ont av att se sånt. Killen i videon vill säkert inte att man ska
tycka synd om honom och se honom på ett annat sätt än andra. Fast ändå blir
det så när han lagt upp en sån här video.

Då tycker jag bara han är söt och modig som lägger upp den. Hade det vart
en ''normal'' person som lagt upp detta hade jag förmodligen tänkt för mig själv
''fan va pinsamt att han lägger ut en sån kass rapp på tuben.''

Antar att jag inte är den enda som tänker så?

aaw..


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha japp ! Allt bra då ? :D

2010-03-10 @ 23:11:47
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: maddie

du har så himla rätt! förstår inte hur människor kan vara så jävla känslokalla och kommentera elaka saker. fine, om man tycker att han ser konstig ut eller så kan man hålla det för sig själv. jag tycker han är modig som lägger ut det! bra blogg har du föresten :)

2010-03-11 @ 16:34:14
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0