kom på någon jag saknar hemskt mycket..

.. lil sis!

Kommer inte ens ihåg när vi sågs sist. Saknar henne massor, fick
bara ett sånt där ryck då jag kände att jag ville ringa henne nu på
en gång och höra hur de va me henne.

Men klockan är nog lite för mycket för de nu. Det fina med mig och
Evelina är att vi kan vara ifrån varandra hur länge som helst. Sen
när vi väl träffas igen är det som att vi aldrig vart ifrån varandra.

Känner mig sjukt sugen på en sån där äkta ammi och evve myskväll.
Med en beck film, massa gossip och mys. Åhh vad jag saknar henne!
Får ta och ringa henne imorgon och bestämma en myskväll.

Min lilla skitunge fyller fjortis om bara några dagar. Helt sjukt hur fort
tiden går. Hon ska vara liten, ha på sig sin gula keps, rosa klänning och
ha bamse plåster på knäna! Nu är det massa smink i facet och tuperat hår.

Tighta kläder och inga bamse plåster eller gul keps. Men hur som helst
är hon lika mycket älskad nu som då. Med eller utan sin gula keps, rosa
klänning och bamse plåster på knäna kommer hon alltid vara min lil sis.

Du & jag lil sis, du & jag ♥


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0