morning.

Godmorgon! :)

Gosh, min hosta släpper verkligen aldrig. Ligger fortfarande och
hostar hela nätterna. Jag är så himla trött, har inte sovit ordentligt
på snart en månad.

Kanske borde gå till doktorn och kolla upp det? Inget hjälper mot
det. Tar halstabletter, dricker vatten, dricker te, tar astma medicin
och försöker ligga högt med huvudet. Men inget hjälper.

Har sån otrolig träningsvärk i magen efter att ha hostat nästan
konstant i snart en månad. Undrar om man kan hosta sig till
magrutor? Haha, isf lär ju jag få det om de ska fortsätta så här.

Yeye, nu har jag whinat färdigt för idag. Ska ner och dricka te och
äta en smörgås. Sen blir det dusch och fix, för senare kommer Linus
hit. Glaaaaaad Ammi :) Hoppas ni får en fin måndag!

TTYL ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: erica

usch sån hosta hade jag hela hösten.

inte kul!

fin blogg btw :)

2010-03-09 @ 22:13:28
URL: http://erriiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0