morning.

Godmorgon! :)

Har hostat lika mycket som varje natt och sovit lika lite som
varje natt. Är supertrött verkligen, att jag aldrig kan bli bra
igen! Håller dom andra i huset vakna med min hosta också.

Min bror sa åt mig att sluta hosta igår, för att de var jobbigt
att lyssna på..? Haha, lätt att bara sluta liksom. Har iaf fått
några timmars sömn i natt så de är ju alltid något.

Ska gå och försöka få tag på Louise från jobbet nu. Måste
titta med henne hur det blir idag. Håller verkligen tummarna
för att hon kan ta halva min tid!

TTYL ♥


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Therese

Mm, skiner solen idag?

2010-03-10 @ 09:36:20
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0