remember me.

Drog som sagt till skövde ikväll och såg på bio med bästa vän Amanda.
Det blev först mat på donken och uppdatera varann om allt som hänt
sen vi sågs sist. & det var ju en del eftersom vi inte setts på ett tag!

Sen drog vi till bion, vi såg remember me som jag tjatat om så länge att
jag vill se. Jag hatade den, kalla mig liparN liksom. Ingen film har fått mig
att gråta, inte ens Titanic som fått de flesta att gråta.

Men denna filmen, asså gaaah! Det var den sorgligaste filmen jag sett i hela
mitt liv, inte ens p.s I love you var i närheten av att vara så sorglig som denna.
Ni måste se den för att förstå hur sjukt sorglig den var.

Älskade den i början, den visade verkligen hur kärlek var på riktigt. I de
flesta romantiska filmerna är kärleken så himla fantastisk och killen tofflar
efter tjejen och gör allt för att få henne. Men denna filmen var mer verklig.

Den visade hur sjukt underbar kärlek kan vara. Men även hur otroligt mycket
den kan suga. Visst, i de flesta filmer är det så att det är bra i början och dåligt
i mitten och sen bra i slutet. Men de var på ett annat sätt i denna film.

Vill inte berätta hur, för då förstör jag för alla de som vill se filmen. Kan iaf säga
att början var helt underbar, men jag hatade slutet. Tårarna bara rann, kände
mig pinsamt girlie när tårarna kom. Kan inte ens minnas när jag grät sist, sjukt
länge sen jag gjorde de.

Så kommer tårarna till en film? Haha, ja herregud. Men jag kan lova er att jag
inte var ensam om att gråta. Typ alla tjejer inne på hela salongen satt och snyfta
and I don't blame them. För slutet var hemskt och så jäkla oväntat!

Ingen film har berört mig så mycket som denna. Sjukt fin MEN sorglig. Till de
som undrar om den är värd att se svarar jag JA. Ni får nog dock räkna med
blöta kinder i slutet, världens sämsta & sorgliga slut. I promise.

Tack för en mysig kväll Amanda. Du är det bästa jag har, ingen
lyssnar & förstår så bra som du. Vad skulle jag göra utan dig? 
I love you <3


Trots att jag hatar den för att den
fick mig att gråta, ger jag den 4/5 ♥



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Ida

Vill med se den!

2010-03-29 @ 12:43:29
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: simone

Så jäkla sött :D

2010-03-29 @ 14:30:42
URL: http://fattybom.se
Postat av: Fatmaa

Åh vill bara se den nu ^^

2010-03-29 @ 15:31:04
URL: http://fatmaabajalan.blogg.se/
Postat av: ida :)

Jag ska se den snart, hoppas den är så bra som alla säger :D

2010-03-29 @ 17:13:59
URL: http://adias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0